طراحی سایت در تهران

طراحی سایت در تهران

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

در جامعه کنونی وب سایت ها ابزاری برای شناخت کسب و کار، خدمات، اشخاص، اجناس در سطحی وسیع تر به شمار می آیند. طراحی سایت حرفه ای راهی برای ورود به عرصه تجارت آنلاین و کسب اعتبار است. شرکت طراحی سایت وی سی با وجود کادر حرفه ای مسلط به طراحی انواع وب سایت، بستری را فراهم آورده تا هرشخصی با هر میزان بودجه بتواند طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای انجام دهد! قیمت طراحی سایت در تهران بسته به امکانات و ویژگیهای وب سایت و خدمات پشتیبانی آن بستگی دارد. برای انجام طراحی سایت در تهران و سایر شهرستان ها میتوانید از طریق یک مشاوره کاملا اختصاصی آغاز به کار نمایید:

مشاوره اختصاصی وی سی

هدف از طراحی اپلیکیشن حرفه ای و وب سایت ها افزایش فروش، کسب اعتبار و برند سازی به وسیله محبوبیت رسانه دیجیتال است! شرکت وی سی، طراحی سایت در تهران را با کادر مجرب آغاز نموده و برجسته ترین امکانات حرفه ای را در خدمت مشتریان خود قرار میدهد.

برای نتیجه گیری از پروسه طراحی سایت در تهران و طراحی اپلیکیشن لازم است در ابتدا مشاوره ای صورت پذیرد تا در طی گفت و گویی، با در نظر گرفتن هدف توسعه کسب و کار شما و بررسی نیاز بازار استراتژی لازم چیده شود. همچنین در مشاوره ای که کاملا رایگان در دسترس قرار داده ایم افراد میتوانند هرگونه سوالات احتمالی خود را پرس و جو نمایند. برای استفاده از این  مشاوره کافی است که نام و شماره ی خود را در فرم زیر قرار دهید تا مشاورین ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس برقرار نمایند.

چرا طراحی سایت در تهران؟

برای آنکه یک کسب و کار سنتی که اکنون در قالب یک ساختمان کوچک که در محله ای شکل گرفته، به صورت مستقل و هزینه ای به صرفه سهم بزرگی از بازار را به دست گیرد، قطعا طراحی وب سایت پاسخ گو آن خواهد بود. طراحی سایت در تهران یکی از بهترین راه حل هایی است که به کسب و کار های کوچک رونق اقتصادی داده و کمک میکند تا در سطح ملی و یا حتی بین الملل فعالیت کنند. همچنین لازم است بدانید ساخت سایت در تهران میتواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که میخواهند به تازگی کسب و کاری را راه اندازی نمایند.

ویژگی های مهم طراحی سایت در تهران

سازگاری با موبایل

گوشی های موبایل با طراحی اپلیکیشن موبایل صحیح دسترسی آسان برای سرچ محصولات، خرید محصول، کسب اطلاعات و مشخصاتی که افراد به عنوان یک نیاز در جست و جوی آن هستند را فراهم میکند. به همین دلیل وب سایت ها در حال حاضر باید بتوانند در صفحه نمایش موبایل به خوبی مچ شوند و به عبارتی قابلیت ریسپانسیو را داشته باشند.

برنامه ریزی و دسته بندی دقیق

خدمات و محصولاتی که داخل سایت قرار میگیرند نیاز به دسته بندی و راهی برای برای نمایش به افراد به صورت کاملا منظم هستند. برای قرار دادن یک برنامه مناسب وچیدمان اصولی محصول نیاز به طراحی سایت شرکتی با دسته بندی است تا هم مشتری به راحتی به نیاز خود دست پیدا کند و هم موتور های جست و جو برای رشد به آن امتیاز دهند.

سرعت بالای پردازش اطلاعات

شرکت طراحی وب سایت باید از یک سری قوانینی پیروی کند نه تنها در پروسه طراحی بلکه هم در مدیریت و هم قرار دادن محتوا و محصول تا صفحات شما به سریعترین شکل ممکن برای مشتری به نمایش آید. برای آنکه سرعت وب سایت بالا باشد باید تمام محتوا مانند عکس ها، کد های سایت و …به شکلی بهینه قرار بگیرند.

سازگاری مرورگر

تمامی افراد از یک مرورگر استفاده نمی کنند اما تعداد مرورگرهای شناخته شده که کاربران از آن استفاده میکنند شناخته شده و بایستی بعد از طراحی وب سایت در تهران ، چک شوند و اطمینان حاصل شود تا تمامی آن ها به بهترین شکل ممکن نمایش محتوا را انجام میدهند و بدون هیچ گونه ایرادی هستند.

طراحی ساده و شفاف

برای جذب مخاطب و نگه داشتن آنها در سایت لازم است تا گرافیک جذابی را ایجاد کنید. این در حالی است که باید دقت داشت تا این طراحی به قدری شلوغ نشود تا جلو دیده شدن فرم فروش و محصولات را بگیرد. طراحی وب سایت حرفه ای باید به شکلی باشد که کاربر به تمامی بخش های وب سایت دید کافی داشته باشد.

مدیریت صحیح

بعد از انجام طراحی سایت حرفه ای در تهران، وب سایت برای رسیدن به هدف اصلی خود باید مدیریت صحیح شود و با تسلط به بازاریابی دیجیتال و استراتژی های سئو برای رسیدن به هدف اصلی خود تلاش کند. همچنین در سایت و و طراحی اپلیکیشن حرفه ای نیز باید پنل مدیریت به شکلی کامل و حرفه ای انجام شود و در دسترس قرار گیرد.

قیمت طراحی سایت در تهران

شرکت های مختلفی در این عرصه فعالیت دارند، هر یک با یک سری خدمات قیمت متفاوتی را ارائه میدهند.شرکت نرم افزاری وی سی با داشتن تسلط به انواع ساخت وب سایت شرایطی را به وجود آورده تا تعرفه طراحی سایت در تهران شامل گزینه های مختلفی باشد تا هر شخصی با توان مالی بتواند از آن بهره مند شود. قیمت طراحی سایت در تهران بستگی به نوع وب سایت داد؛ برخی از وب سایت ها با CMS  از پیش طراحی شده، ساخته میشوند که هزینه مناسب تری دارند. برخی دیگر نیز دارای طراحی انحصاری و تک هستند که علاوه بر هزینه بیشتر، پروسه طولانی تری را هم برای آماده شدهن طی میکنند.

طراحی سایت پایه

طراحی با CMS آماده
شروع از 2.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری آماده + تصاویر اختصاصی
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت متوسط
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
  •  

طراحی سایت ویژه

طراحی با CMS اختصاصی و کد نویسی
شروع از 7.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • امنیت بسیار پیشرفته
  • سرعت عالی
  • بارگذاری 50 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
ویژه

طراحی سایت حرفه ای

طراحی با CMS آماده
شروع از 4.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت خوب
  • بارگذاری 30 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله

سوالات متداول طراحی سایت در تهران

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

طراحی سایت برای فعالیت در سطحی وسیع است که برای شرکت ها، فروشگاه ها، اشخاص به کار می رود و هدف آن جذب مشتری بیشتر و برند سازی است

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن سایت طراحی میشود

پشتیبانی شامل حل سوالات احتمالی که ممکن است برای افراد به وجود آید و برای مدیریت لازم شود، همچنین شامل توسعه و آپدیت وب سایت، امنیت و موارد این چنینی میشود.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *