طراحی سایت اختصاصی

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

بیش از 80% مصرف کنندگان در اینترنت در جست و جوی اطلاعات به روز هستند تا به آنها کمک کند یک خرید هوشمندانه انجام دهند. در حال حاضر مشتریان انتظار دارند تا صاحبان مشاغل جدی، حضور آنلاین در اینترنت داشته باشند. طراحی سایت اختصاصی با ویژگی های انحصاری و آموزنده به کسب و کار شما اعتبار می بخشد و برند شما را تقویت می کند.
برای طراحی سایت ویژه و متفاوت باید سایتی اختصاصی ایجاد کنید به همراه طراحی اپلیکیشن حرفه ای چراکه هسته اصلی بازاریابی دیجیتال در اینترنت را وب سایت ها تشکیل می دهند. شما برای کسب اطلاعات در مورد حرفه تان، اشخاص را با تبلیغات و آگهی به سمت سایت خود هدایت می کنید. به وسیله طراحی سایت اختصاصی شما می بایست تمام اطلاعات برند تجاری و خدماتتان را با طراحی سایت حرفه ای به روشنی برای مخاطبانتان شرح دهید.
شما برای طراحی سایت اختصاصی یا طراحی سایت در تهران و شهرستان ها می توانید از تیم حرفه ای شرکت وی سی یک مشاوره رایگان دریافت نمایید و به پاسخ تمام سوالات احتمالی خود در خصوص طراحی وب سایت برسید.

مشاوره اختصاصی وی سی

مهم ترین گام در پیاده سازی یک کسب و کار نوین و موفق در این فضای رقابتی شدید بازار و طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای مثل طراحی سایت مشابه دیجی کالا، وجود یک مشاوره اختصاصی و درجه یک است. چرا که با استفاده از یک مشاور، شما می توانید مسیر کلی خود را برای شروع یک راه نو، ترسیم کرده و گام های مربوط به هرکدام را با دقت تمام بردارید. شما می توانید در کنار سایت، طراحی اپلیکیشن حرفه ای نیز انجام دهید.
شرکت طراحی اپلیکیشن حرفه ای و طراحی سایت وی سی آماده ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای خود برای شما عزیزان است که با استفاده از این مشاوره بتوانید بهترین تصمیم را برای پیشرفت و توسعه بگیرید.

چرا طراحی سایت اختصاصی؟

وب سایت های اختصاصی برای افراد و شرکت هایی که قصد سرمایه گذاری آنلاین و ارزشمند هستند همانند طراحی سایت شرکتی و بالاترین کیفیت بازار را برای خود می خواهند مفید است. این سایت ها با هیچ نوع الگوی از پیش آماده شده ای طراحی نمیشوند بلکه کاملا دستی هستند و به صاحبان آن این قابلیت را می دهند که طراحی انعطاف پذیر و کاملا نوآوری شده ای انجام دهند مشابه طراحی سایت فروشگاهی جذاب دیجی کالا.
در طراحی سایت اختصاصی شما برای ایجاد کوچک ترین تغییراتی نیاز به کدنویسی مجدد دارید و اگر قرار باشد یک تغییر جزئی در صفحات ایجاد کنید ممکن است ساعت ها به طول انجامد. با این حال تمامی کهای سایت شما بهینه خواهند بود. در سئو و بهینه سازی سایت مورد نظر شما شرکت وی سی آمادگی همکاری را دارد.

نحوه ساخت سایت اختصاصی

جهت طراحی سایت اختصاصی شما نیاز به یک ایده خاص و منحصر به فرد هستید. ایده ای که وب سایت شما را ابز دیگر رقبا متمایز سازد. چون شما قرار است ساعت های زیادی را بابت اختصاصی بودن سایت صرف نمایید پس لازم است این کار شما ارزشمند تلقی شود. شما به یک ابتکار عمل و امکاناتی ویژه نیاز دارید تا مخاطبان خود را جذب نمایید.
طراحی سایت اختصاصی با استفاده از کد نویسی انجام می شود و cms آن از قبل نوشته نشده است. تمام فرایند ساخت یک سایت اختصاصی یا طراحی سایت شخصی با جزئیات کم حداقل یک ماه زمان می برد. با توجه داشته باشبد چنین سایتی می تواند جایگاه بسیار خوبی در بین موتور های جست و جو پیدا کند زیرا تمام کدهای آن به صورت بهینه نوشته شده است و هیچ کد اضافه یا برای اتلاف زمان در آن یافت نمی شود. چنین سایتی احتمال موفقیت بیشتری در فضای نت خواهد داشت.

مزایا طراحی سایت اختصاصی

کد کمتر

ساخت اختصاصی وب سایت نیاز به خرج مهارت زیادی است، طراحی متخصص در این حوزه تنها از کد های مورد نیاز سایت استفاده می کند. در نتیجه حجم آن کاسته می شود. هر یک از صفحات دارای کدهای انحصاری و ویژه هستند که با یک دیگر اختلاف های متعددی دارند. برای این کار نیازمند شرکت طراحی سایت حرفه ای می باشد که شرکت وی سی در این امر پیشرو می باشد.

نتایج برتر موتورهای جستجو

کدهای دست نویس به انکرتکس های گوگل این اجازه را میدهد که در کمترین زمان نتیجه مطلوب خود را از سایت دریافت کنند. دیگر نیازی به مرتب سازی کدها و بازنگری چند باره آن وجود نخواهد داشت همانند طراحی سایت شرکتی شرکت خدمات نرم افزاری و طراحی سایت وی سی. محتوای شما به آسانی در دسترس موتورهای جست و جو قرار خواهد گرفت.

به روز رسانی آسان

شما در سایت های اختصاصی در کمترین زمان با یک تغییر جزئی به روز رسانی خواهید داشت همانند طراحی سایت دانشگاهی که همواره بروز است. به آسانی هر نوع تغییر دلخواهی را می توانید انجام دهید و البته باید بدانید که این یک ویژگی خوب برای تغییر و قرار دادن امکانات جدید برای سایت های شخصی است. آنها می توانند هر نوع تغییر دلخواهی را پیاده سازی کنند.

سازگاری در طراحی

ممکن است شما بخواهید طوری دیگر در فضای اینترنت ظاهر شویدو شاید بخواهید رفتاری متفاوت نسبت به دیگر وب سایت ها نشان دهید. طراحی سایت اختصاصی مثل طراحی سایت فروشگاه اینترنتی بهترین گزینه برای ایجاد این خواسته خواهد بود. فقط کافی است یک ایده انحصاری داشته باشید و خلاقیت خود را به کار گیرید.

اعتماد به نفس بالا

دیگر لزومی ندارد درگیر قائده های از پیش طراحی شده سایت های معمولی باشید. این شما هستنید که تعیین میکنید چه طراحی را پیش بگیرید. برای طراحی چنین سایتی باید تفکر و اندیشه خود را داشته باشید. یک سایت اختصاصی می تواند با تمام چالش های پیش رو در فضای اینترنت مقاله کنید که این مبتنی بر تلاش شما خواهد بود

امنیت بیشتر

با بهینه سازی سایت اختصاصی سایت شما کمتر مورد حمله هکرها خواهد بود چراکه سایت های وردپرسی و سایر الگوهای از پیش طراحی شده شناخته شده هستند و افراد درباره آن اطلاعات زیادی دارند. سایت شما از یک کد نویسی یک سان استفاده نشده است و در صورت به کارگیری یک سری ضوابط خواهید توانست امنیت آن را تقویت کنید

قیمت طراحی سایت اختصاصی

ابتدا توجه داشته باشید که چه امکاناتی برای وب سایت اختصاصی در نظر گرفته اید؟ چه ایده ها و خواسته هایی از این سایت دارید؟ قیمت ساخت سایت همچون طراحی اپلیکیشن اختصاصی وابسته به امکاناتی است که برای آن در نظر میگیرید. همیشه سعی نمایید بهترین باشید و امکانات مورد نیاز را با کیفیتی بالا خدمت کاربران ارائه کنید. تعرفه طراحی سایت اختصاصی به دو صورت اختصاصی و معمولی انجام می شود. سایت اختصاصی به صورت انحصاری و کاملا ویژه طراحی میگردد و cms آن به صورت دستی و متمایز نوشته و کار می شود. قیمت سایت اختصاصی از نمونه های دیگر بالاتر است.
شرکت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن وی سی با داشتن کادری حرفه ای و تخصص در طراحی انواع وب سایت ها به شما کمک می کند تا با هزینه ای مناسب به طراحی وب سایت بپردازید.

سوالات متداول طراحی سایت اختصاصی

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

مقصود از طراحی با کدهای دستی، ساخت سایتی است که قابلیت توسعه و رشد زیادی برای آن محیا باشد و در فضای اینترنت حرفی تازه برای گفتن داشته باشد و سایتی است که به عنوان یک سرمایه گزاری به آن نگاه می شود.

طراحی سایت با کد اختصاصی می تواند جایگاه بسیار خوبی در بین موتور های جست و جو پیدا کند زیرا تمام کدهای آن به صورت بهینه نوشته شده است و هیچ کد اضافه یا برای اتلاف زمان در آن یافت نمی شود. چنین سایتی احتمال موفقیت بیشتری در فضای نت خواهد داشت.

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]