طراحی اپلیکیشن موبایل حرفه ای

ورود به بازار نوین جهانی

امروزه یکی از برجسته ترین بسترهای توسعه کسب و کار، اپلیکیشن های موبایل هستند. با طراحی اپلیکیشن حرفه ای  و اصولی، شما می توانید خدمات کسب و کار خود را چند گام در عرصه تجارت الکترونیک پیش ببرید. اما بایستی لحاظ کرد که طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل از اصول و قواعد خاصی پیگیری می کند و باید به آن ها خیلی توجه ویژه داشته باشیم.

+280 میلیون

کاربر تلفن همراه

+9.5 میلیون

کسب و کار های نوپا

%140 افزایش

رشد اینترنت و کسب و کار دیجیتال

24 ساعته

خدمات آنلاین و در دسترس

طراحی اپلیکیشن اختصاصی وی سی

آنچه شرکت نرم افزاری وی سی را در بین شرکت های نرم افزاری دیگر متمایز میکند، ارائه خدمات تخصصی نرم افزاری و برنامه نویسی است. تیم برنامه نویسی و طراحی وی سی با ارائه بروز ترین خدمات چون طراحی فروشگاه اینترنتی و … آماده پاسخگویی به نیاز های شما در زمینه طراحی اپلیکیشن اختصاصی می باشد. شما می توانید در کنار اپلیکیشن طراحی سایت حرفه ای نیز انجام دهید.بدین منظور با متخصصان ما در این زمینه تماس حاصل کنید و مشورت بگیرید تا بتوانید بهترین تصمیم را در زمینه برند و تجارت خود اتخاذ نمایید.

چرا طراحی اپلیکیشن اختصاصی

بدون شک یکی از اساسی ترین سوالاتی ذهن کارفرمایان را در مواجهه با طراحی اپلیکیشن درگیر می کند، این است که برای شروع نیاز است که طراحی اپلیکیشن اختصاصی پیاده سازی کنیم یا خیر! اختصاصی بودن یا نبودن یک اپلیکیشن می تواند روی پارامتر های مهمی همچون قیمت گذاری اپلیکیشن، زمان بندی انجام پروژه و همچنین بزرگی کار بسیار موثر است. اما ما سعی داریم که چند ویژگی اصلی و مثبت طراحی اپلیکیشن اختصاصی را برای شما بیان کنیم.

قیمت گذاری طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن پایه

طراحی با CMS آماده
شروع از 15.000.000 میلیون تومان
  • رابط کاربری آماده + تصاویر اختصاصی
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت متوسط
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
  •  

طراحی اپلیکیشن ویژه

طراحی با CMS اختصاصی و کد نویسی
شروع از 38.000.000 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • امنیت بسیار پیشرفته
  • سرعت عالی
  • بارگذاری 50 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
ویژه

طراحی اپلیکیشن حرفه ای

طراحی با CMS آماده
شروع از 23.000.000 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت خوب
  • بارگذاری 30 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله

چرا طراحی اپلیکیشن موبایل؟!

تکنولوژی تاثیر به سزایی در نحوه زندگی وکسب و کار گذاشته است به صورتی که اکنون جامعه به سمت تجارت آنلاین سوق پیدا کرده است. کاربردی ترین ابزار این حوزه استفاده از موبایل های هوشمند است . موبایل ها و برنامه های کاربردی آن نظیر اپلیکیشن ها قسمت جدا نشدنی از زندگی روزمره به شمار میروند. افراد زیادی با توجه به این بستر و دانستن این امتیاز وارد حوزه تجارت الکترونیک به واسطه طراحی اپلیکیشن شده اند. هر کسب و کاری که داشته باشید، اپلیکیشن ها میتوانند سریع ترین دسترسی را برای شما و تعامل با مشتریان ایجاد کنند. اپلیکیشن ها میتوانند ذهن مخاطبان را درگیر کرده و مشتریانی دائمی برای شما جذب کنند.

مراحل طراحی و دیزاین اپلیکیشن

طراحی رابط کاربری UI

برای آنکه بستر رسانه دیجیتال به صورت واضح برای مخاطبان قابل درک باشد و بتوان به صورت ساده و روان با کاربران این حوزه در طراحی اپلیکیشن ارتباط برقرار کرد از رابط کاربری ui برای رسیدن به این مقصود انجام میشود. در این بستر با استفاده از ایجاد یک سری گرافیک جذاب همچون عکس، ویدیو، دکمه ها، نوشتار و … استفاده میشود. قابلیت هایی که در بستر رابط کاربری ارائه میشود روز به روز به جذابیت آن افزوده میشود؛ از این رو برای جذب مخاطب و به روزبودن اپلیکیشن همیشه از جدیدترین متد ها استفاده میشود. شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن وی سی با برجسته ترین امکانات حرفه ای ارائه دهنده بهترین طراحی رابط گرافیکی است.

تجربه کاربری UX

اپلیکیشن ها یکی از دسترس ترین برنامه هایی هستند که نیاز مخاطبان را برطرف میکنند. کاری که متخصص UX انجام میدهد این است که به صورت حرفه ای نیاز بازار و مخاطب را جست و جو میکند و بعد از آنالیز این اطلاعات راه حل هایی برای رسیدن به این نیازها ارائه میکند؛ این راه کار ها باید در کمترین زمان نتیجه دلخواه کاربران را تعریف نمایند. تجربه کاربری UX مجموعه ای از راه حل ها و روش هایی است که برای جلب رضایت مخاطب از طریق برطرف کردن خواسته ها و جذابیت بصری استفاده میشود.

تولید محتوا اپلیکیشن

محتوا گاهی خود موضوع هدف رسانه های دیجیتال قرار میگیرد و گاهی نیز ابزاری برای برطرف ساختن نیاز های کاربران میباشد. در طراحی اپلیکیشن خبری و نمونه های مشابه محتوا دقیقا همان چیزی است که کاربر در جست و جوی آن است. در اپلیکیشن های فروشگاهی و خدماتی نیز محتوا ابزاری برای معرفی هرچه بهتر محصول و خدمات برای کاربران بستر اینترنت است. محتوا شامل توضیحات نوشتاری، ویدیو، فایل های صوتی،عکسها و تصاویر میشود. در طراحی اپلیکیشن ، محتوا برای جذب مخاطب به شکلی کاملا هدفمند و برنامه ریزی شده مطابق با زمان بندی تنظیم شده انجام میشود.

طراحی گرافیک

به واسطه محبوبیت استفاده از گوشی های موبایل اپلیکیشن های زیادی هر روز ساخته میشوند. سازمان دهی به محتوا و انحصاری کردن خدمات به واسطه طراحی گرافیکی در اپلیکیشن صورت میگیرد. در واقع آنچه ظاهر اپلیکیشن ها را با یکدیگر متمایز میسازد طراحی انحصاری آن ها است. گرافیک هر اپلیکیشن با توجه به موضوع و مقصود آن با رنگ ها و اشکال هدفمند انجام میشود. در پس تمام خطوط گرافیکی، رنگ ها، جایگاه ها مفاهمیم علمی و روان شناسی وجود دارد که طراح با دانستن آن میتواند بهترین بازخورد را از محیط ایجاد شده از طرف مخاطبان کسب کند.

سوالات متداول طراحی اپلیکیشن اختصاصی

کاری که متخصص UX انجام میدهد این است که به صورت حرفه ای نیاز بازار و مخاطب را جست و جو میکند و بعد از آنالیز این اطلاعات راه حل هایی برای رسیدن به این نیازها ارائه میکند؛ این راه کار ها باید در کمترین زمان نتیجه دلخواه کاربران را تعریف نمایند.

ممکن است در حین کار کردن سوالاتی ذهن کارفرما را درگیر کند و یا اپلیکیشن نیاز به آپدیت و به روز رسانی داشته باشد که این موارد شامل پشتیبانی است

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است

هر کسب و کاری که داشته باشید، اپلیکیشن ها میتوانند سریع ترین دسترسی را برای شما و تعامل با مشتریان ایجاد کنند. اپلیکیشن ها میتوانند ذهن مخاطبان را درگیر کرده و مشتریانی دائمی برای شما جذب کنند.

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی