طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار نوین

ارتباط با رسانه های دیجیتال بخش جذاب قرن 21 به نظر می آید! شما به راحتی با طراحی اپلیکیشن حرفه ای میتوانید بسیاری از کارهای مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. طراحی اپلیکیشن رستوران بعد ازجا افتادن اپلیکیشن اسنپ فود طرفدار زیادی پیدا کرد؛ چون مردم توانستند ارتباط خوبی با آن برقرار سازند. شما میتوانید با خیالی راحت طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود را به طراحان متخصص شرکت وی سی بسپارید. طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای درآینده بسیار نزدیک بسیار کاربردی تر خواهند شد و افراد برای صرف جویی در وقت خود ترجیح میدهند از این اپلیکیشن ها استفاده کنند.

مشاوره اختصاصی وی سی

شرکت طراحی اپلیکیشن وی ســی برای آنکه تمام جزئیات طراحی و سوال مخاطبان را پاسخ دهد به آنها این امکان را میدهد تا در یک مشاوره رایگان پاسخ سوالات احتمالی خود را دریافت نمایند و با مراحل انجام کار آشنا شوند. در ادامه توضیحات بیشتری در خصوص طراحی اپلیکیشن اختصاصی سفارش آنلاین غذا آورده ایم اما اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید میتوانید از این مشاوره استفاده کنید.

شرکت وی سی در زمینه طراحی سایت حرفه ای و اپلیکیشن فعالیت دارد. مشاوره میتواند برای همه افراد مناسب باشد و به صورت گفت و گویی دو طرفه به صورت آنلاین یا حضوری در شرکت امکان پذیر خواهد بود. شما میتوانید ایده ها و نظرات خود را در این مشاوره با ما در میان بگذارید تا مشاورین راهنمایی لازم را در رابطه با رسیدن به  اهداف مورد انجام دهند.

چرا طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود؟

کاربران اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا هرجایی که باشند میتوانند به راحتی سفارش آنلاین غذا خود را به نزدیکترین رستوران یا مجموعه غذایی مورد نظر انجام دهند. این اپلیکیشن این امکان را میدهد تا کاربران بعد از دریافت سفارش خود نظر خود را در رابطه با کیفیت غذا عنوان کنند بدین روش کاربران به صورت زنجیره وار از بازخورد های موجود برای سفارش های بعدی استفاده خواهند کرد. طراحی اپلییشن مشابه اسنپ فود با ایجاد یک شبکه بزرگ بین رستوران ها طرفداران و مشتریان زیادی را جذب خود خواهد کرد.

ویژگی های مهم طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

کسب اعتبار

اهمیت دادن به شرکت طراحی اپلکیشن موبایل در بستر فضای اینترنت و گسترش کار باعث میشود که کسب کار شما به صورت وسیع تری شناخته شود . در صورت عملکرد درست شما در بین افراد جامعه شناخته و محبوب میشوید و اعتبار کسب میکنید و روز به روز مشتریان بیشتری را جذب میکنید.

ارائه مشاوره آنلاین

چون تمام کارها آنلاین انجام میگیرد با اینکه یک سری از فرایند و کارها به ساده ترین شکل ممکن طراحی سایت  شده اند اما ممکن است سوالاتی را برای افراد به وجود آورد یا به مشکلاتی برخورد کنند که این مشکلات به وسیله ارتباط با مشاورین حل خواهد شد.

نمایش موقعیت

برای آنکه نزدیک ترین رستوران ها، فست فود ها و یا غذاهای بیرون بر روی نقشه نمایش داده شود نیاز به نمایش موقعیت و لوکیشن برروی نقشه است . در طراحی اپلیکیشن اختصاصی سفارش آنلاین غذا این موارد گتجانده شده و اولویت قرار دارد تا به آسانی نزدیک ترین موقعیت برای سفارش غذا پیدا شود.

سرعت بخشیدن

با استفاده از طراحی اپلیکیشن سفارش غذای آنلاین و طراحی سایت حرفه ای میتوانید در کمترین زمان غذای مورد نظر خود را سفارش دهید و در زمان مشخص شده دریافت نمایید. به این روش دیگر لزومی برای رفتن به رستوران مورد نظر وجود ندارد و به همین روش افراد مشتاق میشوند تا از خدمات شما استفاده کنند.

رضایت مشتریان

در صورتی که شما بتوانید امکانات شرح داده شده را عملی کنید و افراد به راحتی از آن استفاده کنند باعث میشود از شما رضایت پیدا کنند و شرکت طراحی سایت شرکتی را به تعداد بیشتری از افراد جامعه معرفی نمایند. به این صورت میتوانید مشتریان بیشتری به دست آورید.

امکان مقایسه

در طراحی اپلیکیشن سفارش غذا افراد میتوانند رستوران ها و غذاهای مورد علاقه خود را مشاهده کرده از نظر قیمت و کیفیت با یکدیگر مقایسه کنند. آن ها میتوانند بازخورد خود را در قسمت نطرات درج نمایند تا افراد دیگر از آن استفاده کنند. به  این صورت شرایط خوبی برای رقابت وبالابردن کیفیت نیز صورت میگیرد.

قیمت طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

برای طراحی اپلیکیشن نیاز دارید در ابتدا نوع آن و امکاناتی که برای آن در نظرگرفته اید را مشخص کنید. در صورتی که امکانات مصرفی و مورد نیازی را در این اپلیکیشن ایجاد کنید میتوانید رضایت بیشتری از سمت کاربران دریافت کنید و رضایت بیشتر مشتریان بیشتری هم جذب خواهد کرد. در واقع این امکانات باید حساب  شده باشد در غیر این صورت هزینه ای اضافی و اشتباهی را خرج کرده اید! قیمت طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود وابسته با سیستم عامل گوشی موبایل نیز خواهد بود. زیرا طراحی اپلیکیشن هایی که از سیستم اندروید پیروی میکنند هزینه پایین تری دارند و طراحی آن ساده تر است اما اپلیکیشن با سیستم عامل گوشی های ios  هزینه بالاتری به همراه دارد زیرا افراد کمی در این حوزه فعالیت دارند.

طراحی اپلیکیشن پایه

طراحی با CMS آماده
شروع از 2.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری آماده + تصاویر اختصاصی
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت متوسط
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
  •  

طراحی اپلیکیشن ویژه

طراحی با CMS اختصاصی و کد نویسی
شروع از 7.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • امنیت بسیار پیشرفته
  • سرعت عالی
  • بارگذاری 50 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله
ویژه

طراحی اپلیکیشن حرفه ای

طراحی با CMS آماده
شروع از 4.950 میلیون تومان
  • رابط کاربری اختصاصی به همراه تصاویر و لوگو
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • فروشگاهی / شرکتی
  • سرعت خوب
  • بارگذاری 30 محصول کامل
  • آموزش حضوری + فیلم آموزشی
  • سازگار با موتور جستجوی گوگل
  • گارانتی یکساله

طراحی اپلیکیشن های موفق

تا کنون درباره اهمیت طراحی اپلیکیشن سفارش غذا صحبت شد در ادامه قصد داریم چند نمونه کار موفق در این حوزه را معرفی و مورد بررسی قرار دهیم. از نمونه اپ های موفق در ایران می توان به اسنپ فود، دلینو، دیودفود و فیدیلیو اشاره کرد. یکی از بخش های کاربردی اسنپ فود امکان پیدا کردن نزدیک ترین رستوران و یا همان رستوران های اطراف خود اشاره کرد و یا می توان به امکاناتی نظیر پشتیابی آنلاین اپلیکیشن سفارش غذا و فعال آن و اینکه شما می توانید رستوران های مختلف را بر اساس قیمت، هزینه ارسال، تخفیف و امتیاز رستوران ترتیب بندی کنید و بخصوص اینکه تخفیف ها و پیشنهاد های ویژه ای ایجاد می کند که کاربر را ترغیب کند به پیگیری اپ و استفاده مداوم از آن. سایر نمونه های موفق طراحی اپلیکیشن رستوران از لحاظ امکانات برابری می کنند باهم امانکته ای که انها را از یکدیگر متمایز می کند بخش پیشنهادهای جذاب برای کاربر و رابط کاربری جذاب و آسوده آنهاست.

اپلیکیشن سفارش غذا چیلیوری

این اپلیکیشن با فراهم آوردن مناطق جغرافیایی مشخص کردن محله ها و ارتباط با رستوران ها توانسته یک مجموعه قوی رستوران یاب برای کاربران ایجاد کند. اکنون در بسیاری از شهر های بزرگ از این اپلیکیشن برای سفارش غذا به صورت آنلاین استفاده میکنند.  کاربران میتوانند نظرات و انتقادات خود را در قسمت مشخص شده عنوان نمایند و دیگر شهروندان از آن استفاده کنند. بخش مدیریت اپلیکیشن با دریافت نظرات میتوانند بهترین عملکرد را برای جلب رضایت مشتریان داشته باشند.

اپلیکیشن سفارش غذا ریحون

این برنامه چون اپلیکیشن چیلوری امکانات مشابه ای را ارائه میدهد و برای ایجاد تمایز و وجه تفاوت جهت برتری بین اپلیکیشن ها اقدام به پیاده سازی یک سری تخفیفات و امکاناتی برای کاربران کرده است. طراحی اپلیکیشن مشابه چیلوری بوده و سعی شده بر کیفیت ارائه خدمات دقت بیشتری گردد. کاربران میتوانند آزادانه در محیط اپلیکیشن ریحون بچرخند، رستوران های مختلف را با منو های ویژه مشاهده نمایند و با توجه به نظرات سایر کاربران از انتخاب خود اطمینان بیشتری کسب کنند.

فرآیند عملکرد اپلیکیشن سفارش غذا

کانسپت اصلی طراحی این اپلیکیشن ها اتصال رستوران ها یا مراکز زنجیره ای به صورت خاص به یکدیگر است. بیشتر طراحی اپلیکیشن رستوران مشابه اسنپ فود عملکرد دارد یعنی اینکه به صورت آنلاین کار میکند، ارسال سفارشات از طریق پیک صورت میگیرد و نیازی به مراجعه مشتری در محل نیست. در استراتژی و ساخت اپلیکیشن ها برنامه هایی مبنی بر پاداش، تبلیغات و … نیز گنجانده میشود و شور هیجان بیشتری را بین کاربران ایجاد میکند. از آنجا که آمار استفاده مردم از این اپ ها زیاد است بنابر این تبلیغات خود بسیار موثر عمل میکند.رستوران ها میتوانند با یک تبلیغات مناسب و عملکرد خوب مشتریان ویژه خود را از همین طریق پیدا کنند. همچنین برای رضایت و تشویق مشتریان امتیازاتی از تعداد خرید داده شود تا اشتیاقشان به استفاده از اپ بالا رود.

اپلیکیشن اختصاصی سفارش آنلاین غذا به صورت ویژه برای بسیاری از رستوران های زنجیره ای بزرگ، برنامه های مدیریتی و جذب مشتری به حساب می آیند و وجود آنها ضروری به حساب می آید. نمونه این اپلیکیشن مانند فروشگاه زنجیره ای افق کورش است که از این طریق با مشتریان خود در ارتباط است و قرعه کشی جوایز و برنامه استفاده از تخفیفات ویژه خود را از همین پلتفرم با کاربران در میان میگذارد. طراحی اپلیلیکیشن مشابه اسنپ فود نیز در راه اندازی یک برنامه رستوران ملی توفیق یافته و از آن به عنوان بستری برای جذب حداکثری مشتری و استفاده از امتیازات جهت وفاداری مشتریان استفاده کرده است.

چرا صاحبان رستوران ها باید طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود یا برنامه ای اختصاصی برای تلفن همراه داشته باشند؟

افزایش فروش

امکان دارد این مسئله بسیار روشن باشد، اما سفارشات آنلاین فروش شما را قطعا افزایش میدهد! شما در یک مکان فیزیکی در محیط یک محله در فضایی محدود مورد دسترس هستید و حتی اگر مراجعه کننده زیادی داشته باشید باید مکان بزرگی را به این منظور اختصاص دهید و حتی فضاهای شلوغ تجربه کاربردی منفی را در پیش خواهد داشت. اما با طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود، مراجعه کنندگان میتوانند از قبل محیطی را رزرو کنند و در حالی که به فروش غیر حضوری مشغول هستید، کنترل محیط رستوران را نیز در دست داشته باشید. . گزینه های رزرو آنلاین همچنین تعداد بازدیدکنندگان را افزایش می دهد و راحتی کار باعث رضایت مشتریان میگردد.

جذب مشتری ثابت و برند سازی

طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود و برنامه های تلفن همراه رستوران به شما کمک می کند تا با مشتریان خود در ارتباط باشید و از این طریق حتی روابط ایجاد کنید و با جذب مشتری برند تجاری خود را بر سر زبان ها بیندازید. از طریق یک برنامه ، آنها می توانند درباره داغترین اخبار  و تخفیفات شما را به شکل پوش نوتیفیکیشن اعلان دریافت کنند. شما به عنوان صاحبان رستوران ها ممکن است بازخورد خود را جمع آوری کنید و در روند فروش عملکرد بهتری داشته باشید. حتی برای ارتباط بیشتر میتوانید مسابقه برگزار کنید یا نظرسنجی انجام دهید و با درگیر کردن کاربران مشتریان پایه و ثابتی را برای رستوران خود داشته باشید.

پرداخت آسان

 یکی دیگر از عوامل مهم در افزایش وفاداری مشتریان ، امکان پرداخت آنها از طریق یک برنامه است. بسیاری از افراد راحت تر از پرداخت نقدی و حضوری به روش های آسان تر، ارزش می دهند.علاوه بر این، وقت پرسنل شما را آزاد می کند و آنها را قادر می سازد تا بر کارهای مهمتر تمرکز کنند. به طور کلی، هرچه نوع پرداخت را در دسترس تر قرار دهید مشتری آسان تر و راحت تر به خرید می پردازد و رفته رفته با جلب رضایت و اعتماد میتوانید فروش بیشتری داشته باشید در حالی که نوع پرداخت و بررسی حساب شرکت نیز برای شما راحت تر شده است.

دریافت بازخورد و نظرات

در حالی که همه روزه شما با مشتریان بی شماری کار میکنید ولی کمتر از نظرات و بازخورد های آن ها اطلاع پیدا خواهید کرد! در حالی کهفضای مجازی این امکان را می دهد که افراد به شکل راحت تری با شما ارتباط برقرار سازند و راحت تر نظرات خود را به اشتراک بگذارند. طراحی اپلیکیشن مثل اسنپ فود برای دریافت بازخورد مشتری بسیار کاربردی است و بدون نیاز به اجرای مصاحبه ها و نظرسنجی های پرهزینه میتوانید این اطلاعات را کسب نمایید و بر اساس توصیفات مشتریان، رستوران ها می توانند فوراً خود را با نیازها و نیازهای مشتریان تطبیق داده، پیشنهادات آنها را تنظیم کرده و خدمات واقعاً مشتری مداری را ارائه دهند.

سوالات متداول طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

قیمت با توجه به امکانات مورد نظر برای طراحی متفاوت است اما برای شما پکیج های قیمتی طراحی کرده ایم که شروع قیمت آنها از 2.950.000 و 4.950.000 و 7.950.000 تومان است.

هدف از این طراحی ارتباط ایجاد شبکه ای بین رستوران ها و بالا بردن آمار مشتریان و سفارش دهندگان خواهد بود.

برای ثبت سفارش لازم است در ابتدا مشاوره ای برای بررسی نیاز های مشتری، بازار هدف صورت گیرد. سپس با مشخص شدن ویژگی ها قرار دادی نوشته میشود که بر طبق زمان بندی آن اپلیکیشن طراحی میشود

این پشتیبانی برای سوالات احتمالی، توسعه اپلیکیشن ، افزودن قابلیت های بیشتر و … انجام میشود. بدین وسیله افراد میتوانید با اطمینان خاطر مدیریت اپلیکیشن را در دست گیرید.

بله، ما بعد از تحویل کامل پروژه با ارسال نیرو  باتوجه به درخواست مشتری به محل، آموزش حضوری به همراه ظبط فیلم آموزشی تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهیم

شرکت طراحی سایت وی سی

شرکت طراحی سایت وی سی با ارائه بروز ترین خدمات طراحی گرافیکی و همچنین طراحی سایت، آماده ارائه پاسخگویی به نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی سایت حرفه ای است. شما می توانید برای شروع کار با کارشناسان مارکتینگ ما ارتباط گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای شروع کسب و کار دیجیتال خودتان بگیریدبرای ارتباط با کارشناسان مارکتینگ مجموعه وی سی می توانید از قسمت چت آنلاین وب سایت و یا قسمت ارتباط با مشاوران مارکتینگ، ارتباط بگیرید

نمونه کار های شرکت طراحی سایت وی سی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]